https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3151
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تعداد ۴ هزار و ۷۳۸ واحد نانوایی در سطح استان فعال است که بازرسی مستمر و روزانه از این واحدها در اسرع وقت ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز، اکبر کرامتی -رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی- در سی و چهارمین جلسه قرارگاه تامین امنیت غذایی بر ضرورت افزایش تولید صنعتی نان برای جلوگیری از هدر رفت و دور ریز نان و مدیریت بهینه مصرف آرد در واحدهای نانوایی تاکید کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: از کارخانجات تولید آرد نان آذربایجان غربی که تمایل به تولید صنعتی نان دارند با اعطای تسهیلاتی از محل اعتبارات تبصره ۱۸ جهت کمک به راه اندازی تجهیزات مورد نیاز در این زمینه استقبال و حمایت می کنیم.

این مقام مسئول افزود: با تولید نان صنعتی و فرهنگ سازی مصرف آن می‌توان از ضایعات نان جلوگیری کرد و با کنترل بهتر قیمت محصول و رقابتی بودن آن، این امر سبب ساماندهی پخت نان می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد: نیاز است بازرسین با مراجعه حضوری و مستمر به واحدهای نانوایی علاوه بر رصد آیتم های مشخص در این بازرسی ها، اطلاعات و نحوه فعالیت این واحدها را در پرونده الکترونیکی مخصوص هر واحد جهت تسهیل در دسترسی در این زمینه ثبت کنند.

کرامتی ابراز داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال باید به صورت مستمر فعالیت واحدهای مرغداری گوشتی، نانوایی ها و به طور کلی نحوه توزیع کالاهای اساسی در سطح بازار آذربایجان غربی رصد و با تشدید بازرسی و نظارت ها، با حساسیت بیشتری در این زمینه اقدام شود.

رییس قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری ۱۸۶ جلسه کاری در سطح استان و شهرستان ها از زمان تشکیل قرارگاه تا کنون، گفت: اکیپ های بازرسی قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی تنها در طی یک هفته گذشته یک هزار و ۷۹۵ مورد از نحوه توزیع کالاهای اساسی در سطح بازار استان بازرسی و نظارت کرده اند که برای ۱۳۳ مورد پرونده تخلف تشکیل شده و ۲۱ مورد نیز شکایات مردمی دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: تعداد ۷۶ اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غدایی بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار آذربایجان غربی هستند.

کرامتی خاطر نشان ساخت: با ابلاغ معاون اقتصادی رئیس جمهوری مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی های موضوع قانون انتزاع به طور کامل در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار گرفته است و وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است کلیه پرسنل، امکانات و اعتبارات مربوط به این حوزه را در اسرع وقت به وزارت جهاد کشاورزی منتقل نماید که متاسفانه تا کنون تمامی سازو کارهای لازم برای اجرای مطلوب این وظیفه در جهت هم افزایی بیشتر برای انجام فعالیت‌های مربوط به بازرسی و نظارت به جهاد کشاورزی آذربایجان غربی منتقل نشده است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: