https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2806
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۵:۲۳

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آذربایجان غربی قطب کشاورزی ایران است و کشاورزان ارومیه اقتصاد این شهر را پایدار می کنند.

به گزارش آدلین نیوز، دکتر وحید جلال زاده -نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی- در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کشاورزی به عنوان نبض اقتصادی ارومیه و پیشران توسعه آن از همان روزهای آغازین مجلس یازدهم، اولویت اصلی پیگیری های بنده قرار گرفت.

وی افزود: تشکیل قرارگاه کشاورزی، با حضور مدیران، متخصصان و صاحب نظران حوزه کشاورزی جهت رصد، تحلیل و ارائه راهکار برای چاره اندیشی های اصولی، متقن و دراز مدت در حوزه کشاورزی از مهمترین اقدامات است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: در نطق صحن علنی مجلس شورای اسلامی تأکید نمودم آذربایجان غربی، قطب کشاورزی ایران است و کشاورزان ارومیه اقتصاد این شهر را پایدار می کنند؛ ساماندهی سیب و انگور ارومیه مشکل لا ینحلی نیست.

جلال زاده بیان داشت: ضمن بازدید میدانی از میادین میوه و تره بار، مراکز جمع آوری محصولات کشاورزی و جلسات متعدد با کشاورزان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان محصولات کشاورزی و مدیران حوزه کشاورزی آذربایجان غربی در دو دیدار با وزیر جهاد کشاورزی از دکتر خاوازی دعوت نمودم ضمن سفر به هنگام به قطب کشاورزی ایران از نزدیک پای مطالبات کشاورزان و صادرکنندگان استان بنشینند.

وی اضافه کرد: اخذ دستور پرداخت ۷۹ میلیارد تومان از مشوق های صادراتی، اختصاص مکان پایانه صادرات محصولات کشاورزی، اخذ دستور افزایش ۱۰ هزار تنی سهمیه کود آذربایجان غربی جهت کشت پاییزه، درخواست لغو ابلاغیه ممنوعیت صادرات سیب درختی و تداوم صادرات این محصول ارزشمند استان، بخشی از اقداماتی است که نوید بخش روزهای خوب برای کشاورزی آذربایجان غربی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه پیگیر مشکلات سورتینگ و بسته بندی، حمل و نقل یخچال دار، نگهداری سردخانه ای و صادرات در حوزه کشاورزی هستیم، خاطرنشان ساخت: مطالبات حوزه کشاورزی بسیار است و تلاش ما در مجلس یازدهم در حوزه تقنینی و نظارتی در جهت پاسخگویی مسئولان به این مطالبات است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: