https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3161
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

بر اساس حکم انتصاب صادره از سوی دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه، یدالله کارگرپیشه به عنوان مشاور شهردار در امور ورزشی تعیین و منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ در این حکم آمده است:

“نظر به تجارب ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در زمینه رشد و توسعه ورزش خصوصاً والیبال در سطح ملی، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان مشاور در امور ورزشی تعیین می‌نمایم. امید است با توکل به خداوند متعال در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) ضمن بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود استان در زمینه والیبال، در ساماندهی و گسترش سیاست‌ها و برنامه‌های ورزشی شهرداری موفق و موید باشید.”

شایان ذکر است، یدالله کارگرپیشه اسطوره والیبال کشورمان، به عنوان پدیده دهه های ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰ شمسی، در معرفی شهر ارومیه به عنوان «پایتخت والیبال آسیا» سهم انکارناپذیر دارد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: