https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3307
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

موکب استقبال از زائران اربعین حسینی در شهرستان سلماس برپا شد.

به گزارش عصر سلماس، موکب استقبال از زائران اربعین حسینی که از شهرستان های شمال آذربایجان غربی به مقصد مرز تمرچین در حرکت هستند، در شهرستان سلماس برپا شد.

مسافران از مبداء خوی، ماکو، پلدشت، شوط، چایپاره، چالدران و کشورهای همسایه ازجمله جمهوری آذربایجان و ترکیه به سمت شهرستان پیرانشهر درحال حرکت هستند .

پیاده‌روی اربعین، مراسم معنوی و نمایش اقتدار مسلمانان و آزادیخواهان جهان است که با حرکت میلیونی مردم، حماسه ای ماندگار را همه ساله رقم می زند .

امسال همزمان با این ایام معنوی موکب «شهداء گمنام سلماس» به همت ستاد شهرستانی اربعین حسینی و تلاش بسیجیان در مسیر جاده سلماس به ارومیه جهت خدمات رسانی و پذیرایی از زائرین و مسافران پیاده روی اربعین حسینی برپا گردیده و همه روزه در حال فعالیت است.

پ
برچسب ها:
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: