https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3524
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۶:۳۵

مدیر توزیع برق نقده گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون، طرح‌های برق‌رسانی متعددی به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

به گزارش آدلین نیوز، جواد بقالی -مدیر توزیع برق نقده- در تشریح طرح‌های برق‌رسانی انجام شده در سطح شهرستان نقده گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ ، طرح‌های برق‌رسانی متعددی اجرا شده و تا کنون موفق به جذب ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پیشبرد طرح‌های برق‌رسانی نقده شده ایم.

وی افزود: یکی از طرح‌های برق‌رسانی اجرا شده در سطح شهرستان نقده تبدیل شبکه توزیع برق مسی به کابل خودنگهدار است که سبب کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه توزیع برق خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: در همین راستا ۵۵ کیلومتر از شبکه توزیع برق نقده نوسازی شده است که از این میزان ۳۸ کیلومتر در حوزه‌های شهری و ۱۷ کیلومتر آن نیز در روستاها تحقق یافته است.

بقالی اظهار داشت: شبکه توزیع برق نقده شامل خطوط فشار قوی، فشار متوسط ۲۰ کیلوولت و فشار ضعیف ۴۰۰ ولت می باشد که بستر سازی جهت اجرای قدرت مانور و تامین برق در شرایط خاص نیازمند احداث تجهیزات مرتبط است.

وی تصریح کرد: در همین راستا، اصلاح و حذف کابل های روغنی و رینگ پست زمینی(قبرستان) میدان مشک با فیدرهای ۴.۵ و ۱۱ با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات مدیریت توزیع برق نقده است.

مدیر توزیع برق نقده بیان داشت: اصلاح ضعف ولتاژ قسمتی از خیابان امام و پاسداران و اطراف منطقه تپه باشی با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال که شامل احداث خط ۲۰ کیلوولت هوایی، احداث یک دستگاه پست هوایی به قدرت ۳۱۵ کیلوولت آمپر و احداث خط ۴۰۰ ولت هوایی می‌شود به همت تلاشگران صنعت برق اجرایی شده است.

وی خاطرنشان ساخت: در ۱۰ ماهه سال جاری ترانس های فول بار شهرستان نقده با افزایش قدرت یا احداث پست هوایی جدید جهت اصلاح ضعف ولتاژ مشترکین شهری و روستایی این شهرستان اقدامات لازم صورت پذیرفت.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: