https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3164
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

رییس اداره کل صادرات بانک توسعه صادرات از اعطای تسهیلات برای شرکت‌های دانش بنیان در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز، سیدحسین حسینیان در وبینار تخصصی مدیران بانک توسعه صادرات ایران با فعالان اقتصادی صادرکنندگان و مقامات آذربایجان غربی با اشاره به فلسفه تاسیس اگزیم‌ بانک ایران برای حمایت و تامین مالی توسعه صادرات غیرنفتی، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان آذربایجان غربی و هم مرزی آن با سه کشور جمهوری آذربایجان، ترکیه و عراق، عملکرد فعلی شعبه بانک توسعه صادرات در این استان، نیاز مند توسعه بیشتر است.

وی با بیان اینکه قرار نیست به ظرفیت فعلی صادرات آذربایجان غربی بسنده کنیم، تصریح کرد: ظرفیت‌های صادراتی استان آذربایجان غربی باید شناسایی شود تا بانک توسعه صادرات در مقام تامین مالی آن بر آید.

رییس اداره کل صادرات بانک توسعه صادرات با اشاره به خدمات متنوع این بانک به ویژه برای صادرکنندگان، اظهار داشت: بانک توسعه صادرات به طور عمومی تمامی خدماتی که سایر بانک‌ها ارائه می‌کنند را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد ولی از نظر خدمات تخصصی به ویژه در مورد نرخ سود و تسهیل برخی موارد مانند سرعت در انجام عملیات و پیگیری امور ارزی مشتریان، امکان خدمات‌رسانی بهتری را در اختیار دارد.

حسینیان یادآور شد: شرکت‌های زیر مجموعه بانک توسعه صادرات از جمله صرافی، کارگزاری و تامین سرمایه نیز به طور مرتب با همکاری شعب بانک در تماس بوده و امکان استفاده از خدمات ذیربط را فراهم می آورند.

وی سبد مشتریان بانک توسعه صادرات را به سه دسته مشتریان با توانمندی بالا، متوسط و شرکت‌های دانش بنیان تقسیم کرد و افزود: باشگاه مشتریان بانک بر اساس تقسیم بندی های انجام شده، خدمات ویژه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

رییس اداره کل صادرات بانک توسعه صادرات ایران درباره سقف اعتباری شعبه ارومیه این بانک در ارائه تسهیلات به مشتریان، اظهار داشت: ساختار بانک برای هر شعبه سقفی را تعیین کرده و در صورتی که درخواست مشتری فراتر از سقف مشخص شده برای شعبه باشد مراتب جهت تصمیم گیری به ارکان اعتباری بالاتر منعکس و در فاصله زمانی کوتاهی به آن ها رسیدگی می شود.

حسینیان با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده بین بانک توسعه صادرات با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، افزود: این تفاهم‌نامه در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان امضا شده و منابع خوبی هم در آن در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: بر این اساس، بانک توسعه صادرات از طریق منابع خود، صندوق توسعه ملی و منابع تلفیقی یا منابع صندوق توسعه ملی با مکانیزم تعریف شده در تفاهم نامه امضا شده بین بانک و صندوق نوآوری و شکوفایی، تسهیلاتی را با نرخ ترجیحی ۱۲ درصد در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌دهد.

وی در خصوص فرآیند اخذ تسهیلات شرکت‌های دانش بنیان گفت: به منظور بهره مندی شرکت های دانش بنیان از این تسهیلات در چارچوب تفاهم نامه مذکور، شرکت ها می بایست نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه غزال اقدام کرده و ضمن هماهنگی با کارشناسان صندوق و بانک نسبت به تکمیل مدارک اقدام نمایند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: