https://adlinnews.ir

شناسه خبر :693
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

کرج – کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال آور ایران در المپیک گفت: به واسطه تمامی اقدامات انجام شده از مدال کسب شده راضی نیستم، مردم و فدراسیون باید انتطار مدال طلا را از من داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، کیمیا علیزاده در نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اصحاب رسانه که عصر یکشنبه در سالن جلسات اداره کل ورزش برگزار شد، اظهار کرد: دورانی که می توانستم کودکی کنم در اردو حضور داشتم و این مهم سبب شد بزرگتر از سنم عمل کنم.

وی با بیان اینکه احترام خاصی برای مردم قائلم و هیچ گاه دل فردی را نشکسته ام، افزود: احترام به پدر و مادر پشتوانه موفقیت های من در عرصه های رقابتی بود.

نخستین بانوی مدال آور ایران در المپیک با اعلام اینکه زندگی قهرمانی سخت و مشکل است، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات با مشکل خاصی رو به رو نبودم شرایط برای مسابقه مهیا بود.

وی تصریح کرد: به واسطه تمامی اقدامات انجام شده از مدال کسب شده راضی نیستم، مردم و فدراسیون باید انتطار مدال طلا را از من داشته باشند.

وی با بیان اینکه امید است با حمایت های بیشتر این مهم محقق شود، گفت: در میدان رقابت های المپیک به این نتیجه رسیدم زحماتی که کشیدم اندازه برنز بوده است اما تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا به کار خواهم گرفت.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: