https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1536
۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸

سرمربی تراکتور گفت: عجله‌ای برای جذب بازیکن نداریم و می‌خواهیم بهترین نفرات را برای پست های مورد نظر جذب کنیم.

به گزارش آدلین نیوز، مصطفی دنیزلی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در تمرینات، اظهار داشت: بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش همچون مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی را در اختیار دارم که همه از کیفیت‌شان اطلاع دارند، همچنین محمد مسلمی‌پور و محمدرضا آزادی عضو تیم ملی امید هستند، در کنار این بازیکنان مهدی تیکدری و سعید مهری هم جذب شدند که باید نحوه استفاده از آنان را بررسی کنیم؛ از طرفی امکان دارد بازیکنانی که روی آنان حساب باز نکردیم، نمایش خوبی داشته باشند.

وی تأکید کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند ترکیب تیم من را حدس بزند و امکان دارد به ترکیب تیم برنده هم دست بزنم؛ البته تمامی این کارها برای موفقیت تیم و باشگاه است، طبیعتاً این موفقیت تیمی به عملکرد تک تک بازیکنان تسری می‌یابد.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: تمامی بازیکنان اعم از باتجربه‌ها و جوانان باید بپذیرند که حرفی به اسم «من» وجود نداشته و مهم تیم تراکتور است؛ چرا که موفقیت تراکتور به معنای موفقیت تک تک بازیکنان و کادرفنی است.

وی با تأکید بر اینکه فردگرایی در فوتبال مفهوم ندارد، اضافه کرد: باتوجه به تفاوت نگرش‌ها، ممکن است هواداران و رسانه‌ها چند بازیکن را برجسته کنند، ولی همه در موفقیت تیم نقش دارند. اتّکا به ۱۱ بازیکن در طول فصل غیرممکن است، اما ۳۰ بازیکن هم نمی‌خواهم و ۲۲ بازیکن برای یک فصل کفایت می‌کند.

دنیزلی مطرح کرد: ضرورت دارد سه بازیکنی که جذب می‌شوند، افرادی باشند که باعث افزایش کیفیت تیم و خوشحالی هواداران شوند. عجله‌ای برای جذب بازیکن نداریم و می‌خواهیم بهترین نفر را برای پست مورد نظر جذب کنیم و در حال حاضر مدیریت باشگاه با بازیکنان زیادی در حال مذاکره است که امیدوارم منجر به عقد قرارداد شود.

وی با بیان اینکه فوتبال یک بازی دسته جمعی و همکاری است، گفت: هواداران، بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه همگی برای موفقیت تیم همکاری می‌کنند و به همین دلیل برای آینده خوشبین هستم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: