https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1693
۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹

شهردار ارومیه گفت: حضور تیم باشگاهی قدرتمند والیبال از ارومیه در لیگ برتر خواسته اصلی شهروندان ارومیه ای است.

به گزارش آدلین نیوز، محمد حضرت پور در برنامه زنده رادیویی «شهریمیز» صدای آذربایجان غربی با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی در شهر همچون آسفالت معابر، عنوان کرد: بر اساس اولویت های امسال، آسفالت رویه و آسفالت معابر خاکی به صورت جهادی و انقلابی از منطقه دو شهر ارومیه آغاز شده است.

شهردار ارومیه  با اشاره به غنی سازی اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان بیان کرد: رسالت اصلی شهرداری ارومیه ایجاد فراغت برای جوانان است و دریاچه ارومیه بزرگترین ظرفیت برای غنی سازی اوقات فراغت است.

این مقام مسئول عنوان کرد: با مشارکت تمام ارگان های اجرایی و استفاده از ظرفیت های سالن های ورزشی و فرهنگسرا ها و همچنین برگزاری جشنواره مختلف  برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان تلاش کنیم تا در سایه این اقدامات جوانان را از آسیب های اجتماعی دور نگه داریم.

حضرت پور با بیان اینکه برگزاری جشنوارهای مختلف در شهر ارومیه بهانه ای برای پر کردن اوقات و فراغت جوانان و معرفی ظرفیت های فراوان ارومیه است، اظهار داشت: در سایه برگزاری جشنواره هایی چون جشنواره میوه، شاهد توسعه در این بخش از کشاورزی هستیم بطوری که اکنون به طور متوسط روزانه بیش از ۱۰۰ تن میوه هسته دار از مرز تمرچین به خارج از کشورصادر می شود.

وی با بیان اینکه ورزش والیبال بهترین ظرفیت برای معرفی شهر ارومیه است، عنوان کرد: رسیدن تیم ملی والیبال به جمع شش تیم برتر در مسابقات لیگ جهانی والیبال در سایه تشویق و شور وصف ناپذیر هواداران در ارومیه رقم خورد.

شهردار ارومیه با اشاره به تیم والیبال شهرداری ارومیه بیان کرد: حضور تیم والیبال در لیگ برتر خواسته اصلی شهروندان ارومیه ای است و امسال تیم را طبق خواسته جوانان و با حمایت شورای شهر با بهترین بازیکنان بستیم و امید است این تیم با حمایت مردم در سکوی قهرمانی بایستد.

وی در پایان، اتمام باند رفت تقاطع غیر همسطح آذربایجان، برگزاری جشنواره های مختلف، بازگشایی کمربندی دوم تا جاده انهر را از اولویت های مدیریت شهری تا پایان شهریور و امسال عنوان کرد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: