https://adlinnews.ir

شناسه خبر :184
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

تازه ترین به روزرسانی ویندوز ۱۰ نقشه های این سیستم عامل را متحول کرده تا کاربران با دسترسی به اطلاعات دوربین های ترافیکی شهرهای مختلف بتوانند از آخرین وضعیت خیابان ها مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاربران با استفاده از نقشه جدید ویندوز ۱۰ می توانند ترافیک مسیر منزل تا محل کار و دیگر مسیرهای روزمره را کنترل کنند تا بتوانند راهی خلوت تر برای رسیدن به مقصد بیابند.

آنان برای این کار تنها باید برروی آیکون ترافیک در نقشه کلیک کنند و از این طریق از میزان ترافیک در هر خیابان و بزرگراه مطلع شوند.

با توجه به دریافت این اطلاعات از دوربین های ترافیکی آنلاین، داده های یاد شده به طور آنی به روز می شوند. دسترسی مایکروسافت به این داده ها از اواخر سال ۲۰۱۵ ممکن شد. فعلا این شرکت به اطلاعات بیش از ۳۵ هزار دوربین در ۱۱ کشور دسترسی دارد.

فعلا تنها برخی کاربران حرفه ای و برنامه نویسان به این خدمات دسترسی دارند و بعد از بررسی های نهایی عموم کاربران ویندوز ۱۰ می توانند از خدمات یاد شده دسترسی یابند.

پیش از این گوگل و اپل نیز در خدمات نقشه خود که بر روی گوشی های آندرویدی وسیستم عامل iOS اپل در دسترس بود، بررسی وضعیت ترافیکی را برای کاربران ممکن کرده بودند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: