https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2847
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: طرح ثبت نام رایگان دوگانه سوز کردن خودروها در سال ۱۴۰۰ تداوم می یابد.

به گزارش آدلین نیوز، احمد مجرد -مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه- با قدردانی از رسانه ها در اطلاع رسانی بسیار گسترده و همکاری شهرداری ها و مجاری عرضه افزود: در سالی که گذشت ۹۵۰۰ خودروی عمومی به سیستم دوگانه سوز تبدیل شده‌اند و یک هزار و ۵۲۲ دستگاه خودرو عمومی نیز مشخصات آنها تأیید و فرآیند نوبت‌دهی آنها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می‌برند.

وی ادامه داد: هزینه تبدیل هر دستگاه خودروی عمومی بالغ بر ۱۰ میلیون تومان هست که با احتساب ۹۵۰۰ خودروی عمومی تبدیل شده در سال گذشته بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به کارگاه های مجاز تبدیل CNG پرداخت شده است.

مدیر منطقه ارومیه تصریح کرد: براساس ارزیابی مدیریت طرح CNG کشور، آذربایجان غربی رتبه یک کشوری، تهران رتبه دوم و آذربایجان شرقی رتبه سوم کشوری را در فرآیند تبدیل رایگان خودروهای عمومی به سیستم دوگانه سوز در سال گذشته به خود اختصاص داد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به تداوم طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی در سال جدید، ضروری است مالکان خودروهای عمومی بار و مسافر هر چه سریع تر در سامانه gcr.niopdc.ir ثبت نام کرده و تا زمان تبدیل به دوگانه سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند، در غیر اینصورت سهمیه اعتباری آنها کاسته شده و مانند خودروهای عادی از سهمیه سوخت برخوردار می‌شوند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: