https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1990
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از محل حذف قبوض کاغذی، بسته‌های آموزشی بین دانش آموزان مدارس بخش نازلو توزیع کرد.

به گزارش آدلین نیوز، همزمان با بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در اقدامی خداپسندانه از محل حذف قبوض کاغذی، بسته‌های آموزشی بین دانش آموزان مدارس روستاهای قلعه سردار و بهلول آباد بخش نازلو توزیع کرد.

این بسته های آموزشی که شامل اقلام لوازم التحریر مدرسه بود در بین ۳۵۰ نفر از دانش آموزان مدارس این روستاها توزیع شد.

  • هزبنه تامین بسته‌های لوازم التحریر از محل صرفه‌جویی با حذف قبوض کاغذی است

این اقلام شامل بیش از هزار دفتر مشق، ۷۰۰ عدد مداد، ۳۵۰ عدد خودکار، پاک کن و بسته های مدادرنگی بود که هزینه این بسته های نوشت افزار از محل حذف قبض های کاغذی فراهم شده است.

همچنین با توجه به اینکه در سال “رونق تولید” قرار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دراین طرح از بسته‌های تحصیلی شامل نوشت افزارهای ایرانی تهیه شده است.

شایان ذکر است وزارت نیرو از ابتدای سال ۹۸ پروژه حذف قبوض کاغذی برق را در راستای حفاظت از محیط زیست از طریق شرکتهای توزیع برق استان ها تا ۳۱ شهریور ۹۸ انجام داد که با صرفه جویی حاصل از این اقدام بسته های لوازم تحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم در هنگام بازگشایی مدارس توزیع شود و از ابتدای مهر ماه برای هیچ یک از مشترکان قبض صادر نمی شود و از طریق پیامک و الکترونیکی صورتحساب های برق اعلام می شود.

لازم به یادآوری است مشترکین برق استان می‌توانند جهت دانلود اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران با مراجعه به سایت شرکت توانیر به آدرس سایت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به آدرس www.waepd.ir و همچنین سایت شرکت توانیر به آدرس www.tavanir.org از طریق منوی طرح ملی قبض سبز به پرداخت و مشاهده الکترونیکی قبوض خود اقدام کنند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: