https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2046
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان غربی گفت: تحصیل علم و دانش و مجهز شدن فرزندان به سلاح علم و دانایی، تنها راه رشد و اعتلای کشور و خروج از وضعیت نابسامان اقتصادی است.

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان غربی با حضور در منطقه صفر مرزی سیلوانا، بسته های لوازم التحریر اهدایی بانک را بین دانش آموزان محروم این منطقه توزیع کرد.

به گزارش آدلین نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن آذربایجان غربی، در این مراسم مصطفوی رییس آموزش و پرورش منطقه با بیان اینکه اقدام بانک مسکن و مشارکت داوطلبانه همکاران بانک مسکن استان در این اقدام خداپسندانه شایسته تقدیر است؛از کمکهای کارکنان بانک در امر کمک به تجهیز، بازسازی و نیز آبرسانی به این مدرسه را که در منطقه صعب العبور مرزی واقع شده است تقدیرکرد.

وی همچنین با اشاره تحصیل ۶۰ نفر دانش آموز از ۵ روستا در این شرایط سخت به صورت چند پایه ای افزود: این اقدام بانک مسکن باعث شد تا حدود ۱۳ نفر از فرزندان این منطقه که به علت دوری مدرسه راهنمایی و فقر و تنگدستی از تحصیل بازمانده بودند دوباره به تحصیل ادامه دهند.

در ادامه غلامرضا زنده طلب مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان غربی نیز با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، تحصیل علم و دانش و مجهز شدن فرزندان به سلاح علم و دانایی را تنها راه رشد و اعتلای کشور و خروج از این وضعیت نابسامان اقتصادی خواند و با اشاره به توجه و تمرکز اولیای بانک مسکن به مسئله تحصیل و توسعه و ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور در راستای تحقق و ایفای مسئولیت اجتماعی افزود: بانک مسکن در شهرستان چایپاره نیز با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس اقدام به ساخت مدرسه ۶ کلاسه نموده است که حدود ۲۰۰ نفر دانش آموز مشغول تحصیل هستند.

زنده طلب همچنین اظهار امیدواری کرد: با کمک و مشارکت کارکنان بانک و نیز تلاش برای جذب اعتبار از ادارات مرکزی تمام تلاش خود را درجهت احداث یک باب مدرسه ۳ کلاسه در این منطقه به کار خواهیم بست.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: