https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3256
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۷

بعد از چند خرید موفق خارجی که موجب رضایت هواداران تراکتور شد، تمامی رسانه‌های هواداری به‌طور همه‌جانبه از باشگاه حمایت کردند تا خریدهای مؤثر برای بستن تیمی قدرتمند تداوم داشته باشد.

هادی علیزاده – مدیرمسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری آدلین نیوز

بعد از چند خرید موفق خارجی که موجب رضایت هواداران تراکتور شد، تمامی رسانه‌های هواداری به‌طور همه‌جانبه از باشگاه حمایت کردند تا خریدهای مؤثر برای بستن تیمی قدرتمند تداوم داشته باشد.

اتفاقات چند روز اخیر و تأخیر در فرآیند تکمیل اسکلت تراکتور، گویای آن است که نقل‌و‌انتقالات تراکتور متوقف شده و ادامه روند فعلی نه تنها تیم را دچار چالش خواهد کرد، بلکه زحمات قبلی را نیز به باد خواهد داد.

بدون شک هواداران تراکتور در چند فصل اخیر ملعبه بی صداقتی مدیران باشگاه شده اند و به خوبی می‌دانند چه زمانی حمایت کنند و انتظار دارند که روند فعلی اصلاح شود و در مقابل، چنانچه خللی در روند نقل‌و‌انتقالات مشاهده کنند، دامنه اعتراضات مثل گذشته از فضای مجازی به فضای حقیقی و روی سکوها نیز کشیده خواهد شد، پس بهتر است که قبل از ایجاد هرگونه تشنج، اقدامات مقتضی صورت گیرد.

چشمان بینا و تیزبین هواداران آگاه تراکتور، همه چیز را تحت‌نظر داشته و رسانه‌های دلسوز هواداری نیز به خوبی از تمامی جریانات و تحرکات پشت صحنه اطلاع دارند و قطعاً چشمان خود را به روی واقعیات نخواهند بست و تاکنون نیز تنها به خاطر منافع و مصالح تیم در مقابل اشتباهات مدیریتی در بحث نقل‌و‌انتقالات، موضع سکوت اختیار کرده‌اند تا باشگاه با آرامش هر چه تمام تر، پروسه نقل و انتقالاتی خود را به اتمام برساند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه و مالک محترم نباید آستانه تحمل هواداران را بیازمایند چرا که اتفاقات تلخ گذشته و عدم نتیجه گیری تراکتور در چند فصل اخیر تحت مالکیت زنوزی، نشان داده که مدیران باشگاه عاشق جنجال رسانه ای هستند و با طرح مسائل غیر ورزشی در رسانه ها بیشتر دنبال گریز از خواسته های هواداران و مطرح کردن نام خود هستند تا احقاق حقوق حقه هواداران!!!

از این رو، هواداران تراکتور انتظار دارند مالک باشگاه و سرپرست مدیرعاملی این تیم در فصل جدید و قبل از پایان فرصت نقل و انتقالات، به دنبال ترمیم اسکلت تیم تراکتور باشند و دور از هیاهو، تیمی ببندند که اعتماد از دست رفته هواداران را جلب کنند، نه اینکه پس از اتمام فرصت موجود، همانند گذشته خالی بودن مارکت را بهانه کرده و قول هایی واهی نظیر بستن تیمی کهکشانی را به پرشورترین هواداران فوتبال ایران که تیمشان پرهوادارترین تیم آسیاست بدهند!!!

شاید کسب همین عناوین پر طمطراق باعث شده که مدیران باشگاه، هواداران تراکتور را با همین عناوین اقناع کنند و قول هایی بدهند که نه خود از عهده انجامشان بر بیایند و نه دیگر در هواداران، امیدی برای تحقق آرزوهای بر باد رفته شان باقی بگذارند!!!

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: