https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2343
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

استاندار آذربایجان غربی از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی برای مبارزه با کرونا در ارومیه خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، محمد مهدی شهریاری در جلسه پیشگیری از شیوع کرونا، اظهار کرد: برای صنوفی که بیشتر با مردم ارتباط دارند از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه‌های مربوطه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده تهیه و توزیع می‌شود.

وی از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی برای مبارزه با کرونا در ارومیه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به کمبود امکانات بهداشتی در مناطق حاشیه‌نشین، مقرر شده با همکاری ارگانهای مختلف بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی کننده در این مناطق توزیع شود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در بین معتادین متجاهر نیز نیروی انتظامی مسئولیت شناسایی و پشتیبانی از این افراد را به منظور توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده با همکاری نهادهای مربوطه بر عهده دارد.

شهریاری همچنین ظرفیت سازمانهای مردم نهاد را برای پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس در راستای آگاهی‌بخشی به مردم از طریق شیوه‌های کاربردی بسیار مهم و موثر دانست و بر ضرورت به‌کارگیری این توانمندی ها تاکید کرد.

وی ادامه داد: تلاش جهادگونه کادر پزشکی و درمانی اعم از پزشکان، پرستاران و کادر خدماتی بیمارستان‌ها ستودنی است و ما نیز خود را مکلف به تامین نیازهای این قشر می‌دانیم، توصیه جدی به شهروندان، رعایت توصیه‌های بهداشتی است و معتقدیم پرهیز از ترددهای غیر ضروری موثرترین راه مبارزه با کرونا ویروس است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: