https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2542
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: تماس شهروندان ارومیه‌ای با مرکز فوریت‌های پلیسی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸.۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز، سرهنگ حسن شیخ نژاد -فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه- در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: طی سال جاری در مجموع ۶۶ هزار و ۷۱۶ مورد تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ در این شهرستان ثبت شده که از این تعداد تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی، تنها ۵۷ هزار و ۶۳۸ مورد اجرایی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸.۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۱۴۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان ارومیه کشف و ضبط و ۷۹۶ نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر، سه هزار و ۳۸۲ نفر معتاد شناسایی و دستگیر و ۱۷۱ دستگاه خودرو و موتور سیکلت نیز توقیف شده است.

شیخ نژاد با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی در شهر ارومیه افزود: ۴۶ درصد سرقت‌ها که به طور میانگین سه هزار و ۲۴۲ مورد سرقت را شامل می شود کشف شده و در این راستا ۲ هزار و ۱۶۶ نفر سارق دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به روند کاهشی میزان سرقت‌ها نسبت به سال گذشته، اعلام کرد: در حوزه سرقت‌ها، سرقت مغازه‌ها با ۵۵ درصد کاهش، سرقت از اماکن دولتی با ۴۶ درصد کاهش، سرقت احشام با ۴۹ درصد کاهش، سرقت اتومبیل با ۱۱ درصد کاهش، سرقت وسایل داخل خودرو با یک درصد کاهش، سرقت قطعات خودرو با ۳۰ درصد کاهش ثبت شده است.

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه تعداد ۶ هزار و ۲۸۳ پرونده نزاع و درگیری، اختلافات خانوادگی، اختلافات مالی به دوایر اجتماعی کلانتری‌ها ارجاع شده گفت: بیش از ۶۷ درصد این پرونده‌ها توسط مددکاران اجتماعی کلانتری‌ها منجر به صلح و سازش گردیده است.

سرهنگ شیخ نژاد، اظهار داشت: همچنین طی امسال ۶۰ هزار و ۷۵ پرونده در کلانتری‌ و پاسگاه‌ها تشکیل شده و این تعداد پرونده تشکیل شده نسبت به مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی ارومیه به حوزه مبارزه با قاچاق کالا نیز گریزی زد و خاطرنشان ساخت: طی ۱۰ ماهه سال جاری در ایستگاه‌های بازرسی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۸۶۹ عملیات انجام شده که در این راستا بیش از ۲۶۶ دستگاه توقیف و در این رابطه ۳۷۹ نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند و ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده در طی این عملیات بیش از ۳۳۵ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال برآورد شده است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: