https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3071
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

مدیر بیمه تجارت نو آذربایجان غربی گفت: این شرکت بیمه ای به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب شوند خدمات ویژه ای ارائه می نماید.

به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز، علیزاده -مدیر بیمه تجارت نو آذربایجان غربی- در جلسه آموزشی باجه های منتخب پست بانک که در خصوص بازاریابی بیمه تجارت نو در ارومیه برگزار شده بود با تشریح اهداف و عملکردهای بیمه تجارت نو گفت: این بیمه با سهامداری عمده آستان قدس رضوی، بانک تجارت ایران و شرکت نفت و گاز پارسیان از سال ۱۳۹۷ وارد حوزه بیمه ای کشور شده و تمایز آن با سایر بیمه ها پرداخت خسارت در محل و از طریق نرم افزار به صورت آنلاین بوده که بدون نیاز به حضور کارشناس در صورت توافق خسارت در همان محل به بیمه گذار پرداخت می گردد.

وی افزود: بیمه تجارت نو در آذربایجان غربی دارای ۴۰ نفر کارشناس برآورد خسارت بوده که در کمتر از ۲۴ ساعت، ارزیابی ها را انجام داده و با توجه به سطح توانگری مالی سطح یک خسارت پرداخت و هدف از این کار در اولویت اول حفظ و افزایش رضایت مندی مشتریان است.

این مدیر بیمه ای آذربایجان غربی خاطر نشان ساخت: توجه به بازار رقابتی صنعت بیمه بسیار مهم است و به همین علت به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب گردند خدمات ویژه ای ارائه می گردد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: